home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱ ق.ظ
  • ۵۱ : views
  • ۳ : Likes
  • ۳ : Comments
Rssry7tsr7ssrعررررر5ج55خع۲حععحقعحععقححعقعحعق+دان شدددوووو

Rssry7tsr7ssrعررررر5ج55خع۲حععحقعحععقححعقعحعق+دان شدددوووو

چه صحنه زیبایی

اننعتمطعتمطتعطمخغمخغمخعمغخمعخمخغمخغمغمهغخغمخغمخعم_خعمعخمس

عررر دااااننن شددددد

ابتدا ابقند برا خودم بیاورم 

و نفس عمیق بکشم و کنسرت را تماشا کنممممم

7جعسجعخسجعخخمعسخعمعخمعتمعتمُلمتلتتَمعتمسخمعخمخمعخمعخمعخمعمخ_مغخمغخمغخشغخممخغشعخمشغهمششغخمخمع

شعخممخعشخعمشعخمعخمعخمعهمعخمعمهخعمعمخهمع@خ

عمسسعخمخعمسخمعخعمسخعمعقخمخ5مق57مصص5ج75خمصخمعهغمقهغمصخغمشعخمامغشامبشابگباگخعمخعمقخ5معخممععخمعم^خخعمص

5خمص5خم5خمق5خمقخمعصعخمسمخعخمغشهغمغ

خم5خم5خمصمخ5معخعخمعخمضعخمخعمقمخم با تشکر از وای فای که با من یاری کردند 

۳ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • •°•°baran +×+🐠°•°•
    خوشگلهه
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آری آری 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👾👾👾
  • SETY ^-^
    چیست؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    کنسرت بی تی اس تو سئول روز 1
    با کیفیت 1080
    دلتان کباب شود هاهاهاها
  • SETY ^-^
    من ارمی نیستم از بی تی اس خوشم نمیاد :")
    بلا همین الان اینجا لا تلک بوکولم:)
  • (jung mihi) Park roomin ..
    کنچانا
    ایشالا ارمیت میکنم 
    😂💃🏻❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">