home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - سه شنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۱:۳۰ ب.ظ
  • ۳۳۵ : views
  • ۲ : Likes
  • ۵۵ : Comments
هر سوالی دارید ازم بپرسید

هر سوالی دارید ازم بپرسید

سلام تنبلای جینگولی من 

میخوام ازتون که هر چی سوال ازم دارید تو کامنتا بپرسید خیلی رک اصلا خجالت نکشید هر چی میخواید بپرسید

منم جواب میدم. +_+🍓❤️

۵۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • چیه :/پروفم چشه خیلی عم خوشگله تهیون به این زیبایی ..
    بپرسید دیگه تنبلا🗿👾
  • (jung mihi) Park roomin ..
    چرا اینجارو نگاه میکنی برو سوالتو بپرس تنبل🗿👾
  • علی
    سلام
    یعنی هر سوالی ؟ 😈
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 سلام
    آره دیگه هر سوالی 
  • علی
    باشه خودت خواستی
    پس زود جواب بده تا برم سوال بعدی

    اگر یک روز صبح، بیدار بشی و ببینی که جنسیتت عوض شده اولین کاری که می‌کنی چیه؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 عاممم اول جیغ میزنم
    سپس همه جا جار میزنم 
    و عر میزنم که جنسبتم با بی تی اس یکیه:/
  • علی
    اگر می‌تونستی نامرئی بشی چکار می‌کرد؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    نامرئی بدون پول میرفتم کنسرت بی تی اس 😂 ❤️ 
  • علی
    اگر غول چراغ جادو داشته باشی سه آرزویت چیست؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آیدل شم
    ایدلامو ببینم
    برم کره 
  • علی
    به کی حسودی می‌کنی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    وسایلایی که ایدلام دارم
    مثلا بطری های آب 
    حیوون خونگیاشون و... 
  • علی
    بدترین نمره ای ک دوران تحصیل گرفتی چند بوده؟ چه درسی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    یه بار تو ابتدایی امتحان ریاضیم رو 15 گرفتم ینی 5 تا غلط داشتم 😐😂
  • علی
    شغل مورد علاقه‌ات چیه؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آیدل شدن
  • علی
    خیلی دیر جواب میدی
    هر جا بَس بود بگو

    از کی بیشتر از همه بدت میاد؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ببخشید
    😂 بپرس هر چقدر میخوای من عاشق این جور سوالام

    هیترا 
  • علی
    اگر مطمئن باشی هیچ وقت زندانی نمی شوی دوست داری چه کسی را بکشی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    دوست ندارم کسیو بکشم 
  • علی
    اگر هرچیزی که می‌خواستی رو می‌تونستی بخری، چی می‌خریدی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    لایک استیک
    لباس 
    بلیط کنسرت 
    بلیط کره 
    اسباب بازی 
  • علی
    آیا با خودت جلوی آینه صحبت می‌کنی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 اره تقریبا کار هر روزمه 
  • علی
    اگه بتونی یه قانون بذاری که تمام مجبور به پیروی باشن، اون قانون چه خواهد بود؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    زندگی هر کسی به خودش ربط داره و کسی رو قضاوت نکنیم یا به عبارتی سرمون توی زندگی و کار خودمون باشه 
  • علی
    آیا تو دست توی دماغت می‌کنی؟😂
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 اره دوران بچگی از سر نادانی میکردم
    😂 همه میکنن دوزتان فک نکنید من روانیم
  • علی
    بازم تکرار میکنم ... میتونم هر نوع سوالی بپرسم😅
    هر جا حال نکردی بگو


    تا حالا تو غذا یا نوشیدنی کسی تف کردی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 آره هر چی میخوای بپرس
    نه خداروشکر ولی اگه در آینده پیش بیاد شاید این کارو بکنم 
  • علی
    معمولا شبا چند میخوابی و صبح ها چند بلند میشی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 مدرسه ها اگه باشه 11 و نیم میخوابم هفت و نیم یا هفت بیدارم اگه تعطیلی باشه  2 میخوابم ساعت 12 نهایت بیدارم 
  • علی
    پسر ایده آلت چه ویژگی هایی باشید داشته باشه؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    مهربون و شوخ باشه
    هیتر نباشه 
    با کسایی که من فنشونم مشکل نداشته باشه 
    دوسم داشته باشه 
    خیانت نکنه 
    کمکم کنه و مث خودم باشه و خیلی بهم محبت کنه و درکم کنه همیشه
    پولدار باشه 
  • علی
    شغل مورد علاقه‌ات چیه؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آیدل شدن و بک آپ دنسر بودن 
    نویسندگی رو هم دوست دارم 
  • علی
    دوست داری تو چه رشته ای درس بخونی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    سه تا رشته رو دوست دارم ولی اگه بخوام انتخاب رشته کنم انسانی میرم 
  • علی
    تاحالا به خودکشی فکر کردی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    اره  
  • علی
    داری جا میمونی !😆
    به چه ورزشی علاقه داری؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 😂

    به رقص علاقه دارم و میرقصم هر روز البته نه ایرانی همون هیپ هاپ
  • علی
    تا حالا شدهم بری دستشویی بعد آخرش بفهمی آب قطعه؟ چیکار میکنی؟
    😂
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 تاحالا نشده ولی اگه برا اتفاق بیفته به مامانم میگم برام آب بیاره
    ببخشید ایقد رکم. 😂 😂 😂 
  • علی
    به چه چیز دوست صمیمیت حسودی می‌کنی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 من بست فرند ندارم آخه خیلی دوستای زیادی دارم
    اوم مثلا اگه به وسیله ای داشته باشن که من دوستش داشته باشم حسودیم میشه 
  • علی
    تا به حال تقلب کردی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 آره

  • علی
    حال به هم زن ترین کاری که انجام داده ای چه بوده است؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    بچه بودم کلوچه با سس گوجه فرنگی میخورم 
  • علی
    اگه 500 میلیون تو قرعه کشی ببری باهاش چیکار میکنی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هر چی میخوام میخرم و میخورم کلا عشق و حال میکنم😂😂😂
  • علی

    آخرین باری که گفتی دوستت دارم کی بوده و به کی گفتی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    به مامانم گفتم. 
    😂 دیروز بود 
  • علی
    به چه ژانر فیلم هایی علاقه داری
    آخرین فیلمی که دیدی چی بود ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ترسناک و عاشقانه و ماجرا جویی 
    اسنودراپ
  • علی
    تو شهر های ایران دوست داری کدوم رو بری؟

    تو کشور های خارجی دوست داری کجا بری؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    دوست دارم تهران برم

    دوست دارم کانادا و کره و آمریکا برم 
  • علی
    چه خواننده های ایرانی و خارجی رو گوش میکنی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    خواننده ایرانیم مدگله و تتلو
    رپرای ایرانی هم پوتک و خلسه و پیشرو و حسین و هیچکس

    خارجی هم مگان و جنیفر و اولیویا و هالزی و دوالیپا و ایوا و کل کیپاپ
  • علی
    به نظرتون از راه درس خوندن میشه به جایی رسید ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آره میشه به نظرم
  • علی
    واکسن زدی؟
    چند دوز ؟
    چی زدی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آره زدم
    دو دوز چون گفتن برای سن زیر 18 دوز سوم زده نمیشه
    سینوفارم زدم 
  • علی
    از چه درسی بدتر میاد ؟

    از چه معلمی بدت میاد؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    از درس ریاضی

    از معلم علومم
  • علی
    ماهواره دارید ؟

    بیشتر چه شبکه ای نگاه میکنی ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آره داریم ولی استفاده نمی‌کنیم


    بیشتر سرم توگوشیمه اما همراه خانواده بیشتر شبکه یک و تماشا رو نگاه میکنم 
  • علی
    برای آینده برنامه ای داری؟
    مثلا یه مهارت خاص یا یک شغل خاص
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آره برنامم اینه که آیدل شم 
  • علی
    چیزی که در مورد زادگاهت دوست داری چیست؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    شهرمو دوست دارم چون خیلی جاهای دیدنی زیادی داره و مرکز خریدای خیلی خوبی داره در کل شهرمو خیلی دوست دارم 
  • علی
    انسان اجتماعی هستی یا تنهایی رو ترجیح میدی

    به نظرت آدم باید کدوم باشه؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    بیشتر وقتا اجتماعیم اما گاهی تنهایی رو هم دوست دارم


    به نظرم آدم باید متعادل باشه 
  • علی
    اگر بشه به عقب برگردی چیزی هست که بخوای تغییرش بدی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    نه چیزی نیست که تغییرش بدم 
  • علی
    بهترین روز زندگی ات چه روزی بوده است؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    روزی که کیپاپر شدم. 
  • علی
    خب خیلی خشک شد سوال هامون

    بریم سراغ بی ادبی ها 😈 نظرت چیه ؟

    تا حالا استخر رفتی ؟

    تا حالا تو استخر دستشویی کردی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 نظر خاصی ندارم
    آره رفتم 
    نه تاحالا😂😂😂😂
  • علی
    بدترین شوخی که با کسی داشته ای چه بوده است؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    یادم نیس ولی در کل شوخی کم میکنم😂
  • علی
    به کدام عضو بدن خودت علاقه داری و از کدام متنفر هستی؟ که بخوای حذفش کنی

    من به یه چیزی علاقه دارم 😈
    اما از اون انگشت کوچیکه پا بدم میاد
    همیشه لا مبل و در گیر میکنه
  • (jung mihi) Park roomin ..
    اوم من از چشمام و مژه هام و لیام خوشم میاد
    اما از پوستم بدم میاد چون جوش های زیادی روشه :/
    حق گفتی همین دیروز انگشت گوچیکم خورد به پایه مبل
  • علی
    اگر به مدت یک ماه جنس مخالف خود بودی چه کارهایی می کردی
    ؟
    منظورم کار هایی هست که مرد ها انجام میدن و تو هم دوست داری انجام بدی

    من اگه جنس مخالف بودم یک ماه هر روز میرفتم استخر
    کلا آب و استخر دوست دارم
    برای سلامتی خیلی خوبه

  • (jung mihi) Park roomin ..
    اوم موهامو مث پسرا کوتاه میکردم لباس پسرونه می پوشیدم میرفتم بدن سازی 😂🗿

  • علی
    تا حالا یه مرد لخت دیدی ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 نه 
  • علی
    آیا به چیزی اعتیاد یا وابستگی داری؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آری به کیپاپ اعتیاد دارم. 
  • علی
    آیا رفتار یا عادتی داری که دوست داشته باشی تغییرش بدی ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 آره اینکه اینقدر کرم ریزی نکنم
  • علی
    دردناک ترین تجربه جسمی ات چه بوده است؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    بچگیم به بار بیرون بودیم خیلی بد خوردم زمین پام داغون شد 
  • علی
    تا حالا جلو دیگران آواز خوندی؟
    دوست داری بخونی ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آره خوندم
    ارهههه خیلی دوست دارمممممم 
  • علی
    چه غذا هایی رو دوست داری؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    همه غذا هارو تقریبا دوست دارم اما فست فود رو بیشتر از همه 
  • علی
    از کدوم بازیگر خوشت میاد؟
    هم ایرانی هم خارجی
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عام اسم واقعی بازیگره رو نمیدونم ولی جیرانه توی سریال جیران
    خارجی هم. که همه رو دوست دارم نمیدونم
  • علی
    کسی تا به حال تورو لخت دیده؟
    به جز مامانت
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 نه خداروشکر 
  • علی
    دوست داشتی قدبلندتر باشی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آره خیلی دوست دارم
  • علی
    تا حالا با یه پسر غریبه رفتی بیرون ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 نه تاحالا
  • علی
    چاق هستی یا لاغر؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    متوسطم نه چاقم نه لاغر
  • علی
    دمت گرم
    من فلا سوالی ندارم
    البته اگه بعدا داشتم بازم میپرسم
    هر کی این پست رو بخونه همه چیز رو میفهمه
    اگر شما هم از من سوال دارید بفرمایید
    حتی سوال های بی ادبی !
  • (jung mihi) Park roomin ..
    مرسی از خودت که اینقدر حوصله داشتی 
    آره راست میگی 
    من سوالی ندارم 🍓💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">