home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - پنجشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۳۳ ب.ظ
  • ۱۹۱ : views
  • ۴ : Likes
  • ۹ : Comments

چرا واقعا:)؟ :') یکم فک. کنید +پستام

چرا فقط منم که باید حسرت اینو بخورم که یکی کامنت بده 

چرا واقعا کامنت نمیدید و یه حرفی نمیزنید 

چرا فقط منم که باید از شانس بدم انتظار بکشم :/

وبایی رو گاهیی میبینم که فقط 10 تا فالور دارن یا کمتر از 18 تا فالوور دارن اما وبشون شلوغه و تا پست میزارن بقیه هم میان

حتی تو وب تی اکس تیمم یه مطلب گذاشتم اما جاست یه اونی اومد

اونوقت بقیه وبا همیشه شلوغن و تا پست میزارن بیانیا میریزن تو وبش

اونوقت من :/ هر دفعه پست میزارم فقط میاید میخونید و میرید 

خوب منم دل دارم 

دوست دارم یکی بیاید کامنت بده با هم بحرفیم

اگه من ایقد نادیده گرفته میشم و اصا یه پوست موز تو بیایم بگید تا برم 

که نخوام بیام روزی 100 بار اینجا پست بزارم الکی وقتم و نتمو هدر بدم چون هر ماه باید جواب بابامو بدم که چرا این همه نت مصرف میکنم 

ولی بدونید یه روزی میاد که همتون آرزو دارید باهام حزف بزنید ولی نمیشه و مجبورم بهتون ببخشید بگم :) 

منتظر اون روز باشید همگی 

 

 

توی همین صفحه اول وبم یه نگاه به مطالب بندازید 

اکثر مطالب کلمنت ندارن

میخواید امارشونو بهتون بگم:)؟

 

مثلا مطلبی که نوشتم آرامش بخش 50 تا ویو داره 

تبریک عیدم 24 تا ویو 

وب جی وای پی نیوز رو که گفتم حمایت کنید 41 ویو داره

لیریک و ترجمه آهنگ استیل ویت یو 30 تا ویو داره :/

بازم بگم :/حتی از تعداد فالوورامم بیشتره://////

 

۹ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • 𝑵𝒊𝒔𝒉𝒊𝒎𝒖𝒓𝒂 𝑹𝒊𝒌𝒊
    داداش تو 20 تا فالور داری من 120 تا بعد وب من مرغم پر نمیزنه چه انتظاری داری؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    وب تو که خوبه :/
  • ... 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗖𝗮𝗺𝗶𝗹𝗹𝗮 ... ‌‌‌‌‌
    به خدا همه وبا همینن وب منم با ۱۰۰ و خورده ای فالوور همینه
  • (jung mihi) Park roomin ..
    چه بگویم
    باز تو اگه یه پست بزاری حداقل یکی میاد
    مال من اصلا کسی نمیاد
    جاست میان میبینن
    پستای دیشبم 30 تا بازدید داشته :/ یه کامنتم ندادن
    نمیخوام حالا اسم بیارم که جرم بدن ولی چن تا  از وبا دنبال کنند‌ه هاشون خیلی کمه تعداد کل کامنتاش ن به هزار تا رسیده :) 
  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•
    وبت باید تبلیغ بشه
    من فردا واست تبلیغش میکنم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آخه وبم چی داره که تبلیغ شه
    اگه فنسایت بود یه چیزی مشکل اینه وب شخصیه و فنسایت نیس :/
    مرسی بهترین اونی 💜💜
  • ... 𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗖𝗮𝗺𝗶𝗹𝗹𝗮 ... ‌‌‌‌‌
    من الان حدود ۱۴۰ تا فالوور دارم،ولی حتی بازدید های پست هام یکی نیست یکی رو ی ساعتی گذاشتم بیان شلوغ تر بوده ۹۰ تا بازدید خورده با ی بار آپ،یکی رو ی ساعتی گذاشتم با ده بار آپ ۹۰ تا بازدید خورده،یکی رو هم ی ساعتی گذاشتم کلا ۳۰ تا بازدید خورده:"|
    کامنتامم فوق فوقش ۲۰ تا ۳۰تاست:"|
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هققق:")
    20 تا و 30 تا خوبههههههه
    من دلم به یه کامنت هم خوشه 
    خو‌شبه حالتون
  • ‌‌‌‌‌‌‌*-* 𝓐𝓷𝓲𝓶𝓪
    ببین.. همه همینن
    بیان دیگه اون بیان دو سال پیش نیست. بار اولی ک اومدم خیلی شلوغ بود
    الان من کلی برای پستام زحمت میکشم، برای متنام وقت میزارم..ولی شاید کلا پنج یا شیش نفرن که کامنت میدن همیشه.
    تازگیا یه کم بهتر شده ..منم تا همین چن وقت پیش وبم خالی بود
  • (jung mihi) Park roomin ..
    مگه دوسال پیش چگونه بوده؟
    میفهمم چی میگی 
    باز خوبه شیش نفر هستن که کامنت میدن من به یه کامنتم راضیم

  • ‌‌‌‌‌‌‌*-* 𝓐𝓷𝓲𝓶𝓪
    خیلی صمیمی بودن همه..اصن این فضای آلوده ای ک الان میبینی نبود :") همه باهم خوب بودن ن دعوایی بود و ن چیزی..و فقط منتظر بودن یکی پست بزاره و بریزن تو وبش..
    هی..
  • (jung mihi) Park roomin ..
    :')
    ع75خک5فحکفعحکیعخککععمقعمقعمقعم
    چرا الان اینجوریه خدااااااااا
    دارم حصرت میخورم :/:) 
  • ‌‌‌‌‌‌‌*-* 𝓐𝓷𝓲𝓶𝓪
    حسرت نخور.. میدونی چکار کن
    قالبی بزار ک همه جذبش شن
    و پستای خوب بزار "-"
  • (jung mihi) Park roomin ..
    آها باشه
    مرسی💜💜💜
  • T_ T
    😮
  • (jung mihi) Park roomin ..
    👾
  • Dina🌼 sh
    میدونی رزی مشکل از ما نیس یه سریا هستن اما نمیدونن چی بگن یه سریا هم مثل بنده یا حوصله تایپ ندارن و خستن یا اینکه انقدر سرشون شلوغه که وقت نمیکنن کامنت بدن
    سو زیاد خودتو اذیت نکن دخترکم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هققق اونی من حتی به یه کامنت نقطه هم راضیم 
    :') 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">