home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - چهارشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰ ق.ظ
  • ۱۶۱ : views
  • ۴ : Likes
  • ۰ : Comments

قضیه گارام = قرار جنی و تهیونگ بیاید لطفا

خوب دیگه همتون میدونید قضیه گارامو

و عکسی که معلوم نیس ادیته یا نه از جنی و تهیونگ 

ببینید من خودم به شخصه اصلا کاری ندارم که قرار واقعی میزارن نمیگم وایییییی ایشالا قرار نزارن و فلان آخه به من چه ربطی داره که بخوام برا ایدلم تایین و تکلیف کنم بره با هر کسی دوست داره قرار بزاره زندگی شخصی خودشه 

این پستم راجب هایبه

الان گارام اوضاعش خوب نیس و دیگه اجرا 5 نفره لسرافیمو دیدید که توی کامنتاش زده بودن 5 نفره بهتره 

خودم تو یوتیوب کامنتا رو خوندم خیلی زیاد ناراحت شدم 

حالا میگید طرف کیم 

من نه طرف گارامم نه طرف مدارک

نمیتونم قضاوت کنم و ممکنه اشتباه به یه دختر نوجوون هیت بدم 

به هر حال براش ناراحت شدم

خودتونو بزارید جاش ببینید وقتی میبینی از گروه رفتی وبقیه بهت میگن تو نباشی بهتره و.... 

من طرف کسی نیستم بازم میگم 

بهتره اگه کار بدی کرده دیگه تنبیه بشه و به گروه برگرده 

حالا میریم سراغ جنی و تهیونگ 

ببینید من همون اول پستم گفتم که من مشکلی با قرار گذاشتن ایدولام ندارم بلکه خوشحال میشم که با کسی که دوستش دارن هستن

خوشحالی اونا خوشحالی منه 

ولی حالا میگید چه ربطی به گارام داره 

خوب تهیونگ مال هایبه اوکی 

توی سال 2018 یادتونه یه اتفاقی تو کره افتاد و خیلی سر و صدا کرد که فک کنم سیاسی بود 

وای جی اومد گف جنی و کای قرار میزارن که سر مردمو گرم کنه و این موضوعو فراموش کنن و سرگرم جنی و کای شن 

پس احتمال اینم زیاده که هایب برا اینکه مردم گارامو یادشون بره این ادیتو زده باشه 

 

به هر حال کسی نمیدونه من مشکلی با قرار گذاشتن جنی و ته ندارم ولی اگه احتمال بدیم برا سرپوش قضیه گارام اینکارو کرده باشه چی :)؟؟؟؟؟ 

 

 

۰ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">