home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۱۹ ب.ظ
  • ۱۰۵ : views
  • ۳ : Likes
  • ۱۵ : Comments

سلام :/

سلام

بنده کامبک دادم:/

چرا نمیام 

چون امتحان آمادگی نوبت دوم دارم 

و از درس اول تا اونجایی که یادگرفتیمه

و گذاشتن پست سر هم

و مشقای کلاس زبانمم رو دستم مونده

و اعصابم خورده از اینکه چرا بهمون استراحت نمیدن

و آره دیگه 

بای :/

 

۱۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Dina🌼 sh
    علیک سلام
    وضعیت من نیز همین است
    تازه انتخاب رشته و ازمون مدارس نمونه و رباتیک نیز هست
    بله بله خدانگهدارتان!
  • (jung mihi) Park roomin ..
    سلامی دوباره
    ایناس که بده 
    یکی منو ببره بیابون جیغ بزنم 
    وای خابم میاد 
    نمیاد 
    خستمه 
    و اعصاب ندارم 
    و می‌خوام تابستون بیاد 
    و اصلا حوصله کلاس زبان ندارم و نخواهم داشت 
    و جیغغغغ
    جیغ
    جیغ
    جیغ 
  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•
    رومینننننن
    دلم واست تنگ شده بود
  • (jung mihi) Park roomin ..
    همچنین اونی :-) 
  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•
    هعییی من که یازدهمم چی بگم پس ؟
    دهنم سلف سرویس
  • (jung mihi) Park roomin ..
    شماها دیگه تحملتون فوق بالاست:)
    من منتظر تابستونممممممم
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    خوبیییی؟*-*
  • (jung mihi) Park roomin ..
    بدک نیستم
    منتظر تابستونم. 
    و حوصله خوندن تفکر رو ندارم 
    و به شونمم نیس که شاید 0 شم :/
  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•
    😭😭😭😭😭 دارم له میشم زیر فشار ولی دوستش دارم

    منم 😥
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هیقققققققق
    معخسخعمخمعسخعمیهحفممهمحفهم
    و من بدبختی که اصلا خبرای توباتو رو چک نکردم 
    مگه میرسم :/؟؟؟
    نههههه
    و توان عر زدن ندارم 
    و چون سکته می کنم 
    حتی کنسرت لاس وگاس بنگتنو ندیدم. 
    جاست مومنتاش و چن تا عکس دیدم ‌:/
  • Dina🌼 sh
    ببین تفکر رو فقط کادرای سبزو بخونی حله که 12 تا بیشتر نیستن
    کلا 5 تا سوالم بیشتر نمیتونن بدن
  • (jung mihi) Park roomin ..
    یه دوز خوندمشون ظهر 
    حوصله مرور ندارم 💔😐

  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•
    همونم خوبه قدر بدون
    چندمی؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هیقققققق
    هفتمم:*) 
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    چنگده منی واقعا:|💔
  • (jung mihi) Park roomin ..
    گویا همزادیم +_+
  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•

    خوبه زودتموم میشه نترس
  • (jung mihi) Park roomin ..
    وی بعد از این کامنت اکلیل تر شددددد 
    فععخنخعنعمخخعنفعخفتن
    عرررررررر
  • •°•°baran💫 +×+💫Moa•°•°•
    خخخ چیزی نگفتم که عیگش اونی😂😂
  • (jung mihi) Park roomin ..
    من رد دادم حقیقاتا
    و اثرات فشار از طرف مدیر خانومه
  • من دختر کفشدوزکی بیانم*-*🐞 *کی دفته ح ج اس=-=*
    عر همزادمو یافتمممممم مح خیلی منتظرت بودممممم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عرررر
    حهمتگفععخفمهفمحهفحمهحمففگگ
    4حگهمح64م4ه46مح
  • Dina🌼 sh
    رزی مدیر ما کلرو درس نمیکرد بهونشم این بود که کبوتر تو کولر بچه کرده😐😂😂 به خاطر یه کفتر و بچه هاش 700 نفر ادم از گرما هلاک میشدیم
    حالا امروز کولرا رو درس کرد اما روشنشون نکرد تا زنگ اخر که ناظم اومد تو کلاس دید مقنعه هامونو با مانتو هامونو در اوردیم پارتی گرفتیم😂😂😂برگش گفت الان میرم کولرا رو میزنم تا شما ها بیشتر از این دیوانه نشدین😂
    حالا کولرا رو زد به 5 دیقه نکشید برقا رفت😐😂بعد اومدیم صلوات بفرستیم دوباره برقا رفت 😐😂😂 هیچی تا زنگ بخوره بیایم خونه همه مهتابیا نیم سوز شدن😂😂
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 😂 😂 😂 😂 جررررررررررررررر
    من بدبخت تو کلاس بخاطر کولر یخ میزنم 
    یه پست بعد میزارم از مدرسه حضوری میگم. 
  • Dina🌼 sh
    یاااااا نگووووووووو من اب پز میشمممم😐
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 جرررررر
    😂 ژاااانننن
  • Dina🌼 sh
    خانم ای ژانیان به بخش سایت📣📣📣📣
  • (jung mihi) Park roomin ..
    حتمااااااااااا 
  • تارا دخمل
    سلام میشه وبی رو که باهاش اومدم تو وبت تبلیغ کنی
  • (jung mihi) Park roomin ..
    سییلللاامم باشهه>>>>>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">