home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵ ق.ظ
  • ۱۱۴ : views
  • ۱۰ : Likes
  • ۹ : Comments

میدونی چی کیف میده>

 اینکه تو یه روز بارونی با کاپشن بیسبالی و کفش ال استارت که گلی شده قدم بزنی و روی یه صندلی بشینی و اهنگ ملایم بزاری و کتاب بخونی

 

بشدت نیازمندم 3>

۹ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    موافقم ولی....
    همچین اتفاقی برام نمی افته~
  • (jung mihi) Park roomin ..
    +++++++
    باید صب کنیم بارون بیاد که یه انتظار طولانیه
    هنوز کاپشن بیسبالی نخریدم 
    ال استارمم قراره عید بگیرم 
    و نشسته ام زار میزنم ㅠㅠㅠㅠㅠ

    عاو راستی ادیتاتو دوس دارممممممم
  • Fatie Wolf
    وایییییییییییییییی دقیقااااااا ToT
  • (jung mihi) Park roomin ..
     3> ㅠㅠ
  • شِفا 💚🌿
    از کل این شرایط فقد ال استار و کتابشو دارم :")
  • (jung mihi) Park roomin ..
    بغض خیلی صگگگگیییㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
    اونی جدیدا کتاب چی میخونی 
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    مشکل اینه که بعد عید بارون گیر نمیاد یا اگه بیاد اونقدر سرد نیس که کاپشن بپوشی🥲

    واییی مرسی🥺🫂🤎
    خوشحالم که ادیت هامو میبینی♡و خوشحال ترم که خوشت اومدهᥫ᭡
  • (jung mihi) Park roomin ..
    میبینی خدایی شانس ماهارو:)))


    وووایی کاری نکردممم خوشگلمممم😭😻✨
    کلا از ادیتات و وبت خوشم میاد اصا یه وایب گادی دارههه😻✨
    عاو راستی اشناشیم؟
    من اسم اصلیم رزه ولی میتونی رومین یا میهی صدام کنی 
    14 سالمه 
    عام دوساله آرمیم و جیمین لاورم😭😂✨
  • شِفا 💚🌿
    هومم.. چنین گفت زرتشت +کتابای درسی
    کتاب انقدر گرون شده جرعت نمیکنم از بغل دست فروشا و کتابفروشی ها رد شم🤧🤧💔
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عی جاننننن
    من هنوز فعلا درگیر مجیک شاپم 😭
    واییی حق اصا بخوای رمان چند جلدی بگیری ورشکست میشی 
  • شِفا 💚🌿
    ناموسا حق
    یکی از دخترامون بادوم و مجیک شاپ و مغازه خودکشی و استوار در 25 سالگی رو داره.. برنامه چیدم ازش تو فرجه ها امانت بگیرم
    تازه قبلا آنلاین شاپ داشته یکی دوتا البوم اکسو اینا مونده براش برم بخرم ازش🥺🥺
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ووای پس خوبه میتونی امانت بگیری من خودم باید برم بخرم دوستام کتابا رو ندارن😭😭😭
    اووو پسسس خوشبه حالت 
    من فوتوبوک جیمینو پیش فروشش که بود خریدم هنوز برام نیومده
    و دارم میپوسمم تا بیاد 😢ایقد فشار میخورممم
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    🤎🤎🤎🤎

    البتهههه

    خوشبختم میهی🫂🤎

    من هیکارو ام😅و 19 سالمه
    تقریبا هفت ساله کیپاپرم و مولتی فنم:)
  • (jung mihi) Park roomin ..
    اوووو
    خوووشبختم اونیی😻😻😻✨✨✨✨❤️❤️❤️❤️
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ♡♡♡
  • KIM ROSE
    کلاا از این حسای قشنگ دوست دارم ولی متاسفانه هیچ وقت تجربش نکردم🥲
    شاید در آینده بشه... انرژی مسبتتتت، آرههههه میشهههههه فعلااا ک تو رویاهام شدههههه😂😂
  • (jung mihi) Park roomin ..
    اایوگوووو
    ایشالا به زودی میشهههه مظمئنممم
    بغللل😭❤️❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">