home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

۲ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • شِفا 🖤🕳️
    هییی رز رزی
    از اونی شفا ب رز. من خوبم تو حالت چطوره؟
    خبرر ک.. کلی اپدیت هست از فیوهام ولی نمیرسم ببینم و توییتر لیمیتم کرده😂💔 تو چطور؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    سسللاااممم اوونننی شفای ناازمممم خداروشکر که خوبی منمم خوبممم😍💓
    وای من تیک تاک نصب کرده بودم و سرگرمیم بود
     بخاطر امتحانای شبه نهایی تیک تاک نمیرم و روزی که برم داره میترکه 🤣

  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    خوببب
    تو چطور؟! خوبی؟!
    سلامتی
    از تو چه خبر؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    خداروشکرر😍
    منم خوبممم
    درگیر امتحانای شبه نهایی
    همچنان بیکار 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">