home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۲۸ ق.ظ
  • ۲۸ : views
  • ۴ : Likes
  • ۰ : Comments
10 لبخند 1400

10 لبخند 1400

منبع:وب آنی

1 :تولدم بود

2:وقتی با اونی هام(دینا، شوهرم، شفا، ماهی و.... ) آشنا شدم

3: وقتی لیبل گلدن مکنم رو گرفتم😂😎

4:موفقیت گروه هام. توی کیپاپ

5:وقتایی که وسایل کیپاپ میخریدم 

6:وقتی نامه دختر خالمو خوندم (ما هر از گاهی برا هم نامه می‌نویسیم به هم هدیه میدیم)

7: چهارشنبه دیشب(خصوصیه فضولای گل😂😂😂)

8:یه شب که با اونی شفا کلی حرف زدم (اونی شفا میدانه چی میگم)

8:فوسفور سوزوندن برا اونی دینا جرررر😂👾

9:وقتی تو آزمون نمونه دولتی مدرسم قبول شدم😎😂 دلتون بسوزه تو شیراز بهترین مدرسس خیخیخیخی

10:وقتی عضوی از خانواده بیان شدم 

۰ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">