home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۲۶ ب.ظ
  • ۱۱۳ : views
  • ۶ : Likes
  • ۸ : Comments

کسی کلاس آواز میره یا آهنگ کاور میکنه؟؟؟

راستش به کمکتون احتیاج دارم 

میخوام آهنگ کاور کنم

خوندن نت چجوریه؟

گرم کردن صدا چجوریه؟

میشه بهم اطلاعات لازم و نحوه خوندن نت و.... رو بگید

مرسییی

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ᴅʀ ᴀɴɢᴇʟ
    من اهنگ کاور میکنم اما کلاس نمیرم رپ هم تمرین میکنم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ای ژانم
    میشه یکم از تکنیک ها توصیح بدی و مثلا خودت قبل کاور و اینا چجوری صداتو گرم میکنی و اینا 
  • Airi Min
    من گه گاه کاور میکنم
    من برای گرم کردن مضخرف ترین حرکت دنیارو میزنم 😂به کارت نمیاد
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 ای ژاننننننننم
    بگو به کارم میاد
  • Artemis .RT
    سلام عزیزم💜
    خب من کلاس اواز میرم 💜🤝
    برات چند تا فایل اپلود میکنم که باید باهاشون صداتو گرم کنی 💜
    و راجب خوندن نت هم اینکه پیانو نصب کن رو گوشیت و از نت دو شروع کن و بزن و صداتو باهاش یکی کن و برو بالا تا جایی که سوزش و خارش تو گلوت ایجاد نشده میتونی پیش بری ولی اگه احساس سوزش یا خارش کنی دیگه ادامه نده چون داری به حنجرت اسیب میرسونی💜✨🤝
  • (jung mihi) Park roomin ..
    سلااامممم
    وای خیلی خیلی ممنونممم اگه زحمتت میشه نمیخواد 
    آها باشه 
    فقط بزنم دانلود برنامه پیانو؟ 
    عرررر ممممررررسییییییی😻🤗💜💜💜💜💜💜💜💜

  • Artemis .RT
    قربونت برم عزیزم 💜💜
    اره باید برنامه پیانو نصب کنی :)
    واسه فایل ها تا شی برات میفرستم عزیزم :)
    بوس به کلت :)
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عررررررر
    مممممممررررررررسیییییییی 😻 😻 😻 😻 😻 😻 
  • lisa kpop
    های گودی
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هایییی
    مرررسیی 
    اند یو؟؟؟ 
  • Artemis .RT
    https://uupload.ir/view/aud-20210722-wa0000_0i72.mp3/

    https://uupload.ir/view/aud-20210722-wa0001_s0kd.mp3/

    https://uupload.ir/view/aud-20210722-wa0002_72v7.mp3/

    https://uupload.ir/view/aud-20210722-wa0003_dolg.mp3/


    بفرما عزیزم :)
    باهاشون تمرین کن :)
    ویس 0 و 1 پشت سر همه و ویس 2 و 3 هم پشت سر هم :)

    هرجا سوال داشتی من در خدمتم عزیزم :)
    ببخشید یکم دیر شد *-*
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ممممرررسسییی. ممممممممررررسیی
    خخخخیلییییی مممنونمممممم
    چشم حتما ازت میپرسم
    خواهش میکنم :)))))) 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
  • Artemis .RT
    یه چیزی :(
    یه موضوعی خیلی اذیتم میکنه :(
    احساس میکنم صدام خوب نیست :(
    با اینکه همه و حتی استادم هم میگه صدای قشنگی داری :(
    صدامو الان ضبط کردم و میخوام تو خ برات بفرستم :(
    میشه نظرتو بگی ؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ایی ژااانننمممم
    حتما حتما نظرمو میگممممم
    ولی مطمئنم صدات گشنگه
  • KIM ROSE
    خوشبحالتون من چص مثقال صدا ندارم دنسم بلد نیستم🤌🏻😂💔💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">