home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣  𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖
    خبری چیزی هس من نمیدونم ممم؟؟؟؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    تو یه پیج پینترست دیده بودم دقیق نمیدونم واقعیه 🙂✨
  • Airi Min
    نه بابا ؟
    عجایب ها میشنوم این روزا 😐
  • Setareh ^^
    اگه واقعی باشه ک قشنگ مرگ فرا فندومی خواهیم داشت...
  • •𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
    حاجی..
    تایتلو دیدم...
    پشمام ریخت 🚶🏻‍♀️
    وای کاش واقعی باشه...
    میشه چیزی که دیدیو اگه گمش نکردی بزاری ؟
    وای تصور فست رپ نامجون و هان کنارهم >>>>
  • lisa kpop
    های گودی
    کجایی دلم برات تنگ شده بود
    اینقدر سرم شلوغه که اصن چند وقت بود سر نزده بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">