home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۵۹ ق.ظ
  • ۷۱ : views
  • ۶ : Likes
  • ۱ : Comments

چالش نامه به دوستاتون تو اینجا

تو این چالش برای کسی که دوستش دارید و یا هر کس دیگه ای یه نامه می‌نویسید 

اگه میخواید بخونه تو کامنتا بنویسید 

اگه دوس ندارید ببینه و از همت مخفی باشه تو خصوصی نامتونو بنویسید

بعد اگه دلتون خواست لینک این پستو میدید به شخص مورد نظر که براش نامه نوشتید

و اون باید نامه شما رو پیدا کنه بخونه

اگر هم نمیخواید اون ببینه که فقط تو کامنتا بنویسید

چالش گشنگیه

خودم اختراعش کردم😭😂

۱ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • .k .m
    رز سفید'م
    امیدوارم وقتی اینو میخونی حالت خوب باشه
    ممنونم که همیشه وقتی دارم باهات حرف میزنم بهترین خودتی و سعی میکنی حتی اگه مشکلی داری بروزش ندی
    ممنونم که همیشه باعث حال خوبم و لبخندام میشی
    نمیخوام بگم ادم مزخرفیم که یکی مجبور باشه تحملم کنه اما ممنونم که اگه اذیتت میکنم به روی خودت نمیاری و همیشه صد برابر اون عشقی که بهت میدمو،بهم بر میگردونی
    متاسفم واسه اینکه یه مدت،یه کوچولو ازت دور شدم...رفتارام عوض شده و اونقدری که باید بهت محبت نمیکنم،قول میدم همه ی این مشکلاتو توی اینده ی نه چندان دور رفع کنم...فقط یکم ازت زمان میخوام،هوم؟
    به امید موفقیتت لیتلم")
  • (jung mihi) Park roomin ..
    اووو کیوتتتت😍❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">