home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - سه شنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۵۷ ب.ظ
  • ۱۰۵ : views
  • ۴ : Likes
  • ۸ : Comments
چالش سی روزه"درباره من"

چالش سی روزه"درباره من"

​روز 1 : یه عکس از خودتون و 15 فکت جالب در مورد خودتون

خب نمیتونم عکس خودمو بزارم اما عکس کسیو میزارم که از نظر خودم فک میکنم یکم شبیهشم :///

15 فکت جالب راجب خودم :/

1:بچه بودم ترکیب غذایی های چند‌ش آور مث کولوچه و سس گوجه فرنگی میخوردم هنوزم به راهم ادامه میدم. 

2 :روی کل جهان کراشم جدید ترین کراشمم ادامس خرسیه

3:ادم برون‌گرا و اجتماعی هستم و اکثرا پر انرژیم و همیشه لبخند رو لبمه

4:تقریبا 80 درصد گروه های کیپاپو استن میکنم 

5:فن سعید اسایشم:/

6:در سرویس کردن دهن هیترا استعداد و مدرک استاد بودن دارم 

7:فوبیا حشرات دارم مخصوصا سوسک ولی از نظر خودم قیافم مث سوسکه البته وقتی لاو یور سلفم میزنه بالا حس میکنم قشنگ ترین دخترم 

8:حس میکنم اعضای صورتم به ویژه چشمام و لبام و مژه هام خیلی قشنگه :////

9:بیشتر از 3 ماهه وزنمو ثابت نگه داشتم به مولا هر وقت میرم رو ترازو یه عددو نشون میده :/

10:خیلی خلم :/

11:وقتی با بابام میرم بیرون تا میتونم چیزای گرون و چرت میخرم خیلی حال میده :///بابامم بهم هیچی نمیگه :/

12:مامانمو پس از گذر کردن از 70 خان رستم 50 درصد آرمی کردم :///

13:چن ماهه زبونم. موقع صحبت گیر میکنه یعنی بعصی از کلمه ها رو که میخوام بگم زبونم گیر میکنه و اشتباه تلفظ میکنم اما پس از تلاش درست میگم :/

14:بچه داریم خوبه ماشالا :/

15:اشپزیمم خوبه:/

________________________________

 

روز 2

معنی پشت اسم وبلاگ شما

خوب راستش رو بخواید رومین یکی از اسم های مستعار منه که ترکیبی از Rose و jimin هست

و برای وبلاگم اسم رومین لند رو انتخاب کردم

تقریبا منظورم این بوده مث مثلا دنیای رومین یا سرزمین رومین و... 

____________________

روز 3

به عکس از حیوون خونگیتون

ندارم متاسفانه :/:)

__________________________

روز 4

عادتی که دلتون میخواد نداشته باشینش

حواس پرتی 

_______________________

روز 5

عکس از جایی که رفتید

جدیدا جایی نرفتم و تو خونه سر میکنم 🗿

___________

روز 6

سوپر قهرمان ندارم :/

_____________________

روز 7

 عکس کل کیپاپ رو تصور کنید :)

___________________________

روز 8

خرخون شدن :/

_____________________

روز 9

 کل بچه های کلاس تقریبا روم کراشم، هوپی یکی از دوستام شدم :) 

______________________

روز 10 

وقتی ناراحتم به آهنگایی مث اپیفنی و اسپرینگ دی گوش میدم

وقتی شادم بیشتر اهنگای شاد کیپاپ

__________________________

روز 11

____________________________

روز 12

وقتی کیپاپر شدم با فنسایت ها آشنا شدم و دوست داشتم خودمم یه وب بزنم که زدم :/:)

________________________

روز 13 

حرفی نیس :/:)

__________________________________

روز 14

________________________________

روز 15 

___________________________________

روز 16

_____________________________

روز 17

 

۸ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Shefa 🎶🎵
    اوه گاششششش این اهنگ لعنتی جیمین ک رو وبت گذاشتی کراش دوعالم منهههههههههه🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤واییییییی خدااا
  • (jung mihi) Park roomin ..
    حقققق حققققق حققققققققق
    لنتی اصا هروقت میام وب باید 3 دقیقه وقتمو بزارم آهنگ تموم شه بعد وبو چک کنم
  • Dina🌼 sh
    دخترکم تقریبا درسته نه تغریبا😘
  • (jung mihi) Park roomin ..
    واییی گادددد
    این کیبوردم چشه 
    هر چی مینویسم به یه چیز دیگه تغییرش میده حتی تو زبان انگلیسیش:///
    اگه موجود زنده بود تا الان نابود بود
    راستی اونی یه حرفی دارم. بهت بگم؟ 
  • Dina🌼 sh
    و اینکه منی که تو رو دیدم میگم از این عکس زیباتری😌
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عرررررررر 57مقم68ق6کح57م5ف8م57مق57جقمح5قم5خق
    خخخخیلییییی لطف داری اونیییییی😻😻😻😻😻🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎
  • Dina🌼 sh
    بگو عسلکممم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    راسش چیز بزرگی نیست
    جاست یه معذرت خواهیه 
    برای وب توباتو
    خواستم عذر خواهی کنم که این چند هفته نمیتونم مطالبو بزارم. 
    خیلی سرم شلوغ بوده و هست 
    هر وقت آزاد بودم مطالب رو میزارم 
    امیدوارم ببخشیم
    فک کنم خودت بدونی دیگه چقد کار هست
    مدرسه ها هم که حضوری شد دیگه بد تر شد🌝🙂😐💔
  • Dina🌼 sh
    اگه میخوای بریم سایت بگو بهم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    نه اونی نیاز نیست همینجا گفتم 
  • Dina🌼 sh
    نه عسلکم این چه حرفیه یادت باشه قول دادیم که وب به درسمون اسیب نزنه
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عررر مرسییییی اونی که درک میکنی 🤗🤗🤗🥺💜💜💜💜
  • ع . شکیبا
    سلام
    یه پست جدید گذاشتم
    شما هم تشریف بیارید
  • (jung mihi) Park roomin ..
    سلام
    چشم
  • ع . شکیبا
    خاطره ای از تفحص شهدا در کردستان
    پس از پایان جنگ ما در مسیری که می رفتیم(آن مسیر در کردستان عراق بود) یک پیرمرد کرد عراقی به من گفت:« شما دنبال شهید می گردید؟» گفتم:« بله » گفت: « بالای این تپه ، جنگی بین ایران و عراق بوده است، بالا بروید و بگردید، این جا شهید دارید.» ادامه داستان در وبلاگ
  • (jung mihi) Park roomin ..
    🙂👍👍👍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">