home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - يكشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۰ ب.ظ
  • ۸۸ : views
  • ۶ : Likes
  • ۴ : Comments

منن زندمم+چرت و پرت

بدونید نمردم ولی زندم XD

پ.ن سرمای خفیف خوردم از دیروز چون

بچه های گل کلاس 70 درصدشون سرما خوردن

و میان مدرسه و ارههه 😃😃😃😃و دماغم گرفته

کلا بیحالم ولی باید امتحان بدم😃😃😭😭😭

ممکنه بگید خوب نرو مدرسه 

ولی امتحانام فشرده و پشت سر همه و مدیر گرامی نمیزاره 

بعد امتحان غیبت کنیم در هر شرایطی 

این بده معاون از من خوشش میاد و من از ابان هر روز سر 12 تا کلاس

میرم برگه میدم معلما که اسم غایبا رو بنویسن

و همه منو میشناسن و با 99 درصد مدرسه دوستم

ماه پیش انتظاماتم کرده بود الانم نماینده آموزشی کلاس ولس بدونید ازون چاپلوسای حال بهم زن نیسم *_* کاملا انسان پایه و اجتماعیم و 

بچه ها میگن پایه ترین انتظامات و نماینده 

ااایححححححح فیض ببرید😭😂

و خاسم بگم که درکل هر روز شهیدم چون کلی کار میکنم روزی 124654

بار کل سه تا طبقه رو هی میام بالا هی میرم پایین

و سرما هم که خوردم رو مخ تر بود

ووو سر کلاس خابم میومد 

و جدیدا نصف مدرسه میگن کراش شدم نصف مدرسه میگن چقد کیوتی :/

خلاصه ارهه

من هذیون میگم و باید برم برا فردا زبان بخونم 

فیعلااااا بابای 

 

۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • شِفا 🖤🕳️
    قشنگ معلومه هذیون میگی😂😂😂 استراحت کردی اخر؟
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 😂 😂 ووای خیلی چرت و پرت میگم
    ردد دادم بد جوررر
    ببین یه نیم ساعتی میخوابم ولی بی حالم در کلل*_*
    این بدهههه
     
  • Aurora Kim
    رد دادیا خواهر 😂
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ووای خیلی تابلوعهه😂😭
    راستی میتونم اوپا صدات کنم>>>>؟ 
  • KIM ROSE
    جووونز کراش العامین
    منم چن هفته پیش سرما خورده بودم مث چی حالم بد بود ولی همه امتحانام خوب شدن بلا استثنا😂
    زودی خوب شو(:
  • (jung mihi) Park roomin ..
    صاوبقتعمتعمقعگقتصعگ
    وواییی خوبهه که خوبب شدی خرنونممم😭👏👏👏
    *مهربونیات واقعن اکلیلیم میکنه 😭❤️❤️❤️❤️
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • Aurora Kim
    حتما ^^
  • (jung mihi) Park roomin ..
    میسییی اوپا>>>>>>>♡♡♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">