home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰، ۰۷:۳۱ ب.ظ
  • ۵۱ : views
  • ۳ : Likes
  • ۴ : Comments

قالب جدیدددددددددددددددد

خوب بگید قالب جدید چطوره 😂؟

یکم عکسا رو کوچیک کردم با قالب سازگار شه 

راستی میشه بگید چجور برا بک گراند قالب عکس بزارم که از سفیدی در بیاد

ممنانم😂💜

۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • •°•°baran +×+🐠°•°•
    مث قالب این وب منه
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عرررررررر چهههه باحال شدههه برا وبت😍😍😍😍😍
    میگم اونی چجوری پس زمینه براش گذاشتی و رنگشو تغییر دادی
  • •°•°baran +×+🐠°•°•
    راحته مث بقیه قالبا برو تو body جای لینک داره بده لینک پس زمینه رو بعدم رنگارو تغیر بده
    اگر متوجه نشدی بگو اسکیرین بدم
    اگر متوجه نشدی بازم بگو خودم درسش کنم واست
  • (jung mihi) Park roomin ..
    راستش اونی میترسم گند بزنم😂💜
    اگه میشه نام کاربریت رو بگو تا نویسندت کنم 😉💞
  • 𝙼𝙾𝙾𝙽𝚂𝙷𝙸𝙽𝙴 :)
    *منی که کلا از قالبای فرهان سر در نمیارمTT
  • (jung mihi) Park roomin ..
    اشکال نداره راهنمای زدن قالبارو بخون یاد میگیری 
    باید کد ها رو دان کنی و تو جای خودشون بزاری 
    مثلا کد css قالب دلخواه رو دان کن بعد نوشته ها رو کپی کن و توس قسمت ویرایش قالب css پیس کن (البته باید اول قالب جدیدو انتخاب کنی یه وقت نری css دوتا قالبو با هم قاطی کنی 😂💜)
    اگه شد یه وقتی بهت میگم نویسندم کن برات قالب بزنم 
     
  • Shefa 🎶🎵
    مبارکه🥳🥳🥳
    حیف فردا حضوریه کلاسم وگرنه میگفتم ادمینم کنی برات اوکیش کنم☹️ ایشش یبار میخوام ب دوستام خیر برسونما عوضیا یادشون اومده کلاس حضوری کنن😭
  • (jung mihi) Park roomin ..
    مرسی اونیی😍😍😍💜💜💜💜💜
    کنچانا اونی گویا میخوان دانش اموزا رو اذیت کنن:/
    حتما مواظب خودت باش 😚❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">