home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - چهارشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۵۳ ب.ظ
  • ۱۳۳ : views
  • ۳ : Likes
  • ۵ : Comments

قالب :))))))))

کی میاد برام قالب مدل وبای زیرو بزنه 👇

نمونه 1

نمونه 2

نمونه 3

یا اگه بلد نیسید بگید کدوم قالبه :)

 

۵ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • ... Jiwoo
    عه نمونه ۲ کار منه"-"
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ااایییی ژاانننن
    قالب چند عرفانه ‌؟ 
  • 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌
    همشون ۴۷ ان
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ای ژان مرسی
    ولی 47 3 تا عکس بالاش داره چجوری یکیش کنم 
  • 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊
    نمونه ی سه کار منهXD
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ای ژاااانننننن
  • 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒉𝒊𝒊
    برای یکی کردنش باید بری تو HTML اش بعد برای هدر فقط یه بخشو بزاری بقیشو پاک کن
  • (jung mihi) Park roomin ..
    اهاااا
    ممممممررررسییی😻🤗🤗🤗
  • 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌
    خب کد دو تاشو حذف کن بعد سایزشو بزرگ کن
  • (jung mihi) Park roomin ..
    قبلا کردم قشنگ ریدم به قالب 😭😂
    کد دومی و سومی رو حذف کنم؟
    بلد نیستم چجوری بزرگش کنم میشه بگی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">