home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸ ب.ظ
  • ۹۳ : views
  • ۴ : Likes
  • ۷ : Comments

عکس پروفم

اینم عکس پروفم 

به درخواست یکی از دوزتان گرامی😂💃🏻💙

۷ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Moa
    ییییسسسسسسسس
    دیددددمممشششش
    خیلی کیوته
    عررررررر
    کرااااااششششششش
    خیلی خوبه
    اصلا وای
    مرسییی
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 عرررررررر
    ناک6حکفهحمهحفمفحهمحهف68م86ف58م
    به قول خودت خیلی کراشه
    خواهش میکنم 💙💙😂😂😂
  • Moa
    🐭+🤭=تهیون

    🤣
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 حقققق
  • Moa
    خیلی باحالی
    میتونم سن و مونث مذکریتو بدونم🤭
    البته اگه دوست داشته باشی
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عررر مرررسیییی
    حتمااا 💙😂😗
    من اسم مستعارم. رومینه واقعیم رزه 
    سنم 12 هستم 
    کلاس هفتمم
    مونثم😂😗بیوگرافیمم توی وبم هست 
  • Moa
    اها خوشبختم🥰
  • (jung mihi) Park roomin ..
    منم همینطور 😍😗💙💙💙میشه خودتو هم. معرفی کنی 😗🤝💙
  • Moa
    😅 الان جوابتو دیدم

    خب من 13 سالمه مرداد ماه میشه 14 سالم
    کلاس هشتمم
    دخترم
    و اومممم... یک عدد موا و استی و بلینک هستم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    عررر پس اونیم هستی 😂😻❤️
    عرررررررررر منم هم موا هم استی و هم بلینکم😻😻😻
  • Moa
    اسم مستعارم راشل هست
    و واقعیم راحیل
    😇
  • (jung mihi) Park roomin ..
    خوشبختمممممم راشل😻❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • Moa
    اره میشم اونیت(´✪ω✪`)♡
    😅
    همچنین🤍
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 عرررررررررررررررررررررررررررررررر
    خیلی خوشحالممممممممم 
    اونی جدید 
    هووووورااااا😻😂💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">