home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳ ق.ظ
  • ۳۳ : views
  • ۲ : Likes
  • ۰ : Comments
ریلی:/؟؟؟؟؟؟؟+خبر جدید:/+چرا کامنت نمیدید😑

ریلی:/؟؟؟؟؟؟؟+خبر جدید:/+چرا کامنت نمیدید😑

سلام دوزتان 

خوبید

حوصلم سر رفته :/

راستی بعد یه سال تلاش فراوان در توایس بایس انتخاب کردم 

بایسم ساناس رکرم داهیون

و اینکه دوس دارید از چه چیزایی براتون پست بزارم 

راستی اگه براتون سواله که چرا تو وب تی اکس تی فعالیتم کم شده بخاطر اینه که فیلتر شکنم خرابه و وفتی میرم یوتیوب یکم قطع و وصلی داره و فایلی که بارگیری میکنم تو اپلودش مشکل داره

نگران نباشید موا های گرامی 

عاممم دوس دارید چه چیزی از من بدونید تو کامنتا بگید 

خوب دیگه حرفام تموم شد 

چیزی بود به پست اضاف میکنم 

کامنت و فالو یادتان نرود

 

۰ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">