home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱ ق.ظ
  • ۶۴ : views
  • ۲ : Likes
  • ۶ : Comments

راهکار پیشنهادی :/:*

سلام زیبا رویان 

حال و احوالتون خوبه 

یک عدد سوال داشتم. 

چگونه حجم نت را دیرتر به پایان برسانیم 

من 8 گیگو تو یه هفته تمومیدم:)

راهکار هایتان را در بخش کامنتا بگید 

دوستون دارم دوزتان

😐😂💃🏻🗿🩹

۶ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Dina🌼 sh

    اووووو تو که خوبی ما 16 گیگو تو 2 روز تموم کردیم😐😂

    و این روند ادامه دارد...

  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 انشالله تا سال آینده 30 گیگو توی یه ساعت تموم میکنیم 
  • Dina🌼 sh

    اصن از 2 ماه پیش سابقه نداشته 48 گیگ نت بیشتر از 1 هفته دووم بیاره

  • (jung mihi) Park roomin ..
    خداوندا شکر که نتها نیسم
    اما بابام قبول نمیکنه 
    هی میگه مگه چیکار میکنی اینقدر سریع تموم میشه 
    میگه 8گیگ برا 1 ماهه حداقل:///
  • Dina🌼 sh

    😂😂😂انشالا

    بابات زیادی دلش خوشه ها من به مامانم 8 گیگ تو یه هفته رو گفتم گفت چه خوب😐😂😂

    حالا باز گوشی بابات نمی نویسه دینا اینترنت شما را خورده است😐😂

  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 ارههههه بابام 4 گیگو کمتر از دو هفته تموم نمیکنه
    هی بهم میگه چیکار میکنی میگم ویدئو دانلود میکنم.
    😂 ارههه
    جررررررر
    اگه میگفت رز اینترنت شما را خورده است بد تر بود😂💙
  • Dina🌼 sh

    بابات چه مشترک کم مصرفیه😂

    من میگم ویدیو معلما رو میریزم تازه کلاسای فوق برناممون هم خیلی میخوره یونو؟😂😁

    (البته راسته ها ولی اصلا من ویدیو غیر درسی دان نمیکنم که..😂😁

    اصن بچه مثبت فقط خودم😂😁)

    نه کنسرت دان میکنم نه پست میذارم اصلااا😂😁💙

    شاد نت ما دانش اموزان رزمنده اسلام رو مصرف میکنه یونو؟😂😁

  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂 😂 😂 جرررررر
    آره بابام خیلی کم مصرفههه
    ارههه ادوبی کانت هم کم نت نمیخوره 
    😂 آره شما اصلا یه بارم پست  نزاشتی اصلا هیچی دان نکردی 😂💙
    اریییی همه چی تفسیر شادههه
    درود بر رزمندگان 😂💃🏻
  • Dina🌼 sh

    اوووو اره ادوبی نابود میکنه نتو
    من 45 مین میرفتم سر کلاس 5 گیگ میپرید😐💔

  • (jung mihi) Park roomin ..
    باز تو خوبه 45 مین رفتی
    من هر روز 5 ساعت میرم :) 
  • Dina🌼 sh

    😐😐خداوند به تو صبر دهد امین🤧💔

  • (jung mihi) Park roomin ..
    امیننننن💔🗿💃🏻🩹😂💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">