home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴ ق.ظ
  • ۳۷ : views
  • ۳ : Likes
  • ۲ : Comments

حرف دارم باهاتون بیاید :/♡

۱: اینکه چرا کامنت نمیدید :/۱۵ تا فالوور دارم فقط ۴ یا ۵ تاشون کامنت میدن

۲:لطفا از وب تی اکس تی من و اونی دینا حمایت کنید یه هفتس دنبال کننده ها ۴۳ تا میشه بعد میشه ۴۱ دوباره ۴۲ میشه بعد میشه ۴۴ بعد ۴۳ میشه 

:///درست فالو کنید دلبندانم 

۳:میخوام دوستای زیاد تری تو بیان داشته باشم کسایی که تاحالا کامنت ندادن و من باهاشون دوست نشدم بیاید 

۴:ایا این هفته برای شما هم افتضاح بود:/؟

۵:قالب کیوت سراغ ندارید با همین تم قالب فعلی 

اگه هست برام قالب نمیزنید:)؟

دیگه حرفام تموم شد 

اگه حرفی یادم اومد پستو ویرایش میکنم

 

۲ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • •°•°baran +×+🐠°•°•

    اهر افتضاه بود

    هعییی

    منمممم

    بیشع.....بوقققققق سانسور کلدم

    خوفی رومین ؟

  • (jung mihi) Park roomin ..
    خوبه که نتها نیستم :)این هفته خیلی گند زدم
    😂😂جرررر افرین اونی سانسور کن
    خوبم بدک نیستم خودت خوبی بهترین موا جهان؟😂💞💞💞💞💞
  • •°•°baran +×+🐠°•°•

    بعله من عالیممم

    خوف بمونی

    هعییی

  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂❤خوبه که بهترین موا جهان خوبه 
    هعی تررررررررررررر😐😂💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">