home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۴۸ ق.ظ
  • ۵۱ : views
  • ۴ : Likes
  • ۴ : Comments

اکانت اضافه دارید بیاید

اگه اکانت اضافه دارید و نمیخوایدش میتونید بهم بدید 

میخوام بسازم اما ایمیل بیان اصلا برام نمیاد و چند روزه منتظرم ولی نیومد مجبور شدم بگم بهتون 

 

۴ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • 𝙟𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚 𝙧𝙚𝙙  ‎
    دارممممم ولی رمز ایناش یادم نیست بعد سیو کردمه همینجوریی بزار
  • (jung mihi) Park roomin ..
    ای ژان میتونی اگه میخوای بازیابی رمزو بزنی:") ❤️ 

  • 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌
    کاربری و رمزش رو بزن توی ورود بعد پایینش میزنه باید ایمیل رو تائید کنید اونو بزن ایمیلت رو وارد کن یبار دیگه ایمیل بفرسته برات
  • (jung mihi) Park roomin ..
    3 روزه همین کارو میکنم اصلا نمیاد دلم میخواد بیانو بزنم😭
  • 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌
    منم یکی از اکانتام اینجوری شد بیخیالش شدم
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هعییی😭
  • 𝙋𝘢𝘳𝘬 𝘾𝘢𝘮𝘪𝘭𝘭𝘢 ‌‌‌‌‌
    ولی خب یکی دیگه از اکانتام اینجوری شدهمین کاری که بهت گفتم رو کردم درست شد فقط باید صبر کنی
    البته اون قبل عید بود ممکنه الان بیان ریده باشه
  • (jung mihi) Park roomin ..
    هعییی
    بازم امتحان میکنم امیدوارم بشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">