home بیوگرافی من :) Meme My goftino منو بفالویید:/ چت خصوصی با من my aparat channel
roomin land
roomin land
خوش اومدید به وبم اینجا جایی که میتونید باهام حرف بزنید 🤎
Jimin
Jimin
Jimin
Jimin...
Jimin...
Jimin...
Jimin..
Jimin..
Jimin..
Jimin:)
Jimin:)
Jimin:)

So cute🤎

(jung mihi) Park roomin ..
(jung mihi) Park roomin ..
  • پست شده در - جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۰۷:۱۷ ب.ظ
  • ۷۰ : views
  • ۵ : Likes
  • ۲ : Comments

یک ماه روز نویس با بیانی ها 🍓❤+روزنویسی روز 3 اضاف شد

سسسسللللللااااممممم 

راستش از امروز تصمیم گرفتم با شماها روز نویسی کنم

یعنی هر کاری که توی طول روز کردم ،اتفاق هایی که برام افتاد و... رو وقتی روزم داره به پایان میرسه براتون بنویسم 

کامنتا هم بازه تا شماهم مثل من روز نویسی کنید 

این کار خیلی فواید خوبی داره به گفته مشاورمون

باعث نوشتن و نگه داشتن خاطراتمون میشه،باعث میشه ذهنمون پر نشه و ذهن ازادی داشته باشیم

باعث میشه نوشتنمون هم تقویت شه و خیلی فایده های خوب دیگه ای داره 

و اینکه خیلی رک روز نویسی کنید و نوشته هاتونو تغییر بدید و یا به عبارتی چیزای الکی نگید

مثلا اگه امروز درس نخوندید نگید من امروز همه درسامو خوندم و فلان 

راستش رو بگید حتی اگه بد ترین اتفاق براتون افتاده راستش رو بگید و اصلا نگید (بهتر از دروغ گفتنه:) )

راست گفتن قانون اوله :)

از امروز ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ شروع میکنیم با هم☺💜

 روز نویسی روز 3 اضاف شد+

۲ عدد کامنت برای این مطلب ثبت شده است
  • Shefa 🎶🎵
    به بههههه رز کیوتچه😍 فایتینگ داری دخی♥️
  • (jung mihi) Park roomin ..
    تهفثتهعثتخثعت ممممررررسیییی اونییییی😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜
  • =) 𝓳𝓮𝓷𝓭𝓸𝓴𝓲
    تصمیم میگیرد از فروردین برای سال جدیدش این کار را بکند=]
  • (jung mihi) Park roomin ..
    😂😂😂جررررر حقققق
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">